divendres, 4 d’octubre del 2013

Benvinguda

Hola a tots i benvinguts al meu blog!


Primer de tot, donar-vos les gràcies per haver entrat a “Disseny amb Art” per llegir algunes línies que escriuré sobre temes diversos, a les quals plasmaré la meva opinió respecte al tema que tractarem a cada entrada. Cal dir que tot el que escrigui en aquest blog seran, principalment, opinions meves que us exposo des del respecte, és a dir, tot el que pugueu llegir serà cosa meva, tot subjectiu, no pretenc ofendre a ningú ni res de l’estil, només vull compartir amb tots els lectors el que penso. Evidentment, esteu convidadíssims a deixar la vostra opinió als comentaris i tractar de exposar, tant els uns com els altres, què és el que pensem i perquè ho pensem així.


Jo soc l’Ivan Ripoll (mai esta de més saber qui llegeixes i a qui t’adreces), un estudiant de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG). Vaig néixer a Barcelona, on he viscut sempre i on vaig estudiar fins que he hagut de cursar els actuals estudis universitaris. Vaig néixer al 93, i com em vaig perdre les olimpiades de Barcelona 92, no sóc gaire fan de fer massa esport (suposo que ho hauré de justificar d’alguna manera, no?).

I ara que ja us he parlat una mica de mi i del camí que espera tenir aquest blog, he de dir que, tot i que començo una mica tard el blog, me’l prenc amb moltes ganes. M’agrada la idea. És quelcom diferent i original. Sobretot m’agrada que siguem lliures per donar la nostra opinió personal.

Dit això, us convido a continuar llegint aquest blog i intentar fer-vos passar l’estona llegint coses d’interès, si més no, curioses.


Benvinguts! =)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada